Powered By Blogger

20 octombrie 2013

Dumnezeul meu m-a vindecat!

Undeva, lângă Bucureşti, pe drumul către Urziceni, într-o localitate la cca 50 km de Bucuresti, l-am cunoscut pe preotul  G. care slujeşte la biserica de aici.
Imi aduc aminte, cu bucurie în suflet, că în urmă cu ceva vreme, am mers cu buna mea prietenă şi colegă V. în această localitate. Era într-o duminică şi am mers, împreună, la biserica de acolo, la Sfânta liturghie.
Slujba a fost deosebită, credincioşii erau într-o unitate desăvârşită, toată lumea participa la slujbă, toată lumea cânta, simţeam sufletele calde şi vii, iar părintele reuşise, din câte ne-a povestit, să învingă o boala "incurabilă" prin credinţă.
La sfârşitul slujbei, a avut răbdare şi a vorbit cu fiecare credincios care aştepta.
Când am discutat cu acest părinte printre alte multe poveţe primite şi răspunsuri pe care le-am primit la întrebări, unele gândite, dar nerostite,  mi-a relatat miracolul petrecut cu dânsul: cu ceva vreme în urmă, doctorii i-au spus că nu mai are mult de trăit...aşa au apreciat, după investigaţiile clinice şi paraclinice efectuate.
Ne-a spus: "Cu post şi rugăciune, DUMNEZEUL MEU m-a vindecat!"

Eram aproape de dânsul şi m-a înfiorat cu câtă convingere spunea aceste cuvinte şi cu câtă dragoste şi recunoştinţă!!!
Da! mi-a dat  de gândit şi atunci mi-am adus aminte de spusele Domnului nostru Iisus Hristos către ucenicii Săi:
"Căci adevărat grăiesc vouă: Dacă veţi avea credinţă în voi cât un grăunte de muştar, veţi zice muntelui acestuia: Mută-te de aici dincolo, şi se va muta; şi nimic nu va fi vouă cu neputinţă." (Mat.17:20)
Aveam în faţa mea un exemplu viu, una din mărturiile vii, una dintre minunile lui Dumnezeu, din zilele noastre! 
CU DUMNEZEU, TOTUL ESTE POSIBIL!

 Iată ce minune, ce taină, o experienţă extraordinară!

DACĂ AI VOINŢĂ SĂ CAUŢI ŞI SĂ CERCETEZI, DINCOLO DE LUMEA VĂZUTĂ, DINCOLO DE GRIJI ŞI NECAZURI, DINCOLO DE RĂUTĂŢI ŞI INVIDII, DINCOLO DE MÂNDRIA TA, AI SĂ FI SUPRINS:
TOT CE CAUŢI, TOT CE ESTE BUN, TOT CE ESTE ADEVĂRAT ŞI CURAT, TOT CE TE FACE SĂ TRĂIEŞTI ŞI SĂ MERGI ÎNAINTE SE AFLĂ.... ÎN TINE !
TOT CE ESTE BUN ŞI FRUMOS, ESTE ÎN TINE!

Când vei învinge teama, te vei deschide şi vei lăsa să te inunde pacea şi Adevărul, vei realiza că.... ÎMPĂRĂŢIA LUI DUMNEZEU ESTE ÎN TINE!

NICIODATĂ NU ESTE PREA TÂRZIU !
DĂ VOINŢĂ ŞI VEI LUA PUTERE!
CERCETEAZĂ ŞI VEI AFLA!
BATE ŞI ŢI SE VA DESCHIDE!

DUMNEZEU ESTE PREZENT ÎN FIECARE DINTRE NOI, ÎN TOT CE NE ÎNCONJOARĂ!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu