Powered By Blogger

25 august 2013

Rugaciune de protectie



Această Rugăciune am preluat-o ... este o rugăciune a sufletului, o rugăciune de protecţie zilnică...cred că este o variantă a Rugăciunii Sfântului Patrick ( 380-467), sfânt ortodox, Episcop si Apostol al Irlandei, care este praznuit pe 17 martie

 1. se spune Tatăl Nostru
2. Cerere: Tată Ceresc te rog curăţă/umple/îmbracă-mi toate celulele  corpului meu în Lumina Ta albă-argintie  şi cea galben-opalină a Sfintei Treimi.
3. Tată Ceresc permite-i Fiului Tău Iisus Hristos să fie cu mine.
Iisuse Hristoase Fii cu mine,
Iisuse Hristoase Fii în mine,
IIsuse Hristoase Fii în faţa mea,
Iisuse Hristoase Fii în spatele meu,
IIsuse Hristoase Fii în dreapta mea,
Iisuse Hristoase Fii în stânga mea,
Iisuse Hristoase Fii deasupra mea,
IIsuse Hristoase Fii dedesuptul meu,
IIsuse Hristoase Fii împrejurul meu.
Iisuse Hristoase, astăzi, nimeni şi nimic să nu-mi poate face rău,
Iisuse Hristoase fie ca tot ce fac astăzi să fac bine şi la nimeni rău,
Iisuse Hristoase înmulţeşte-mi puţinul pe care îl am ca să îi pot îndestula şi pe alţii,
Iisuse Hristoase……….alte afirmaţie/cereri
4. se spune Tatăl Nostru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu