Powered By Blogger

9 noiembrie 2013

Sfantul Ierarh Nectarie de la Eghina

  
Mânăstirea Eghina

In urma cu câţiva ani, am primit de la sora mea, un flaconaş cu ulei din candela care arde în Mânăstirea de la Eghina din Grecia, acolo la Moaştele Sfântului Ierarh Nectarie - Taumaturgul şi încă unul cu mir de la Ierusalim.(erau primite de la o doamnă, prietenă cu sora mea, care fusese plecată în pelerinaj)
Mormântul Sfântului Nectarie
   Expresia românească "Dar din dar se face rai" este perfect valabilă.
   Le-am păstrat cu multă grijă şi ne-au fost de mare ajutor. Am fost  paziţi şi ocrotiţi. 
Pronia Divină ne-a salvat prin miracolul care s-a întâmplat cu mine şi cu soţul meu, în urmă cu câţiva ani. Dumnezeu, Maica Domnului, Sfântul Ierarh Nectarie, Sfântul Ştefan şi alţi Sfinţi ne-au păzit şi ni s-a dat o şansă.

Consider că este Şansa mântuirii aceea de a fi în dialog permanent cu Dumnezeu pentru a dobândi iertarea păcatelor.

Credinţa te  întăreste, credinţa te salvează şi îţi dă aripi.

Sunt sigură că ce s-a întâmplat cu noi este o minune prin mijlocirea Maicii Domnului, a Sfântului Ierarh Nectarie, a Sfântului Ştefan- soli ai Lui Dumnezeu.

Cu ajutor de la Dumnezeu, în 2010, am reuşit să ajung în pelerinaj la Sfântul Nectarie în Eghina.
Sunt multe minuni ale Sfântului Nectarie şi în ţara noastră, unele au fost scrise altele doar spuse şi povestite de către credincioşi când stau la rând, de ziua praznicului, la moaştele Sfântului Nectarie.
Multe familii, prin mijlocirea Sfântului Nectarie, au putut avea copii şi aceştia poartă acest nume: Nectarie sau Nectaria.
Astăzi, 9 noiembrie, să-l cinstim pe Sfântul Ierarh Nectarie, să-i ascultăm şoaptele, să-l chemăm în ajutor şi să ne rugăm lui să mijlocească pentru noi şi să ducă rugăciunile nostre Lui Dumnezeu.
Multumim Sfinte Nectarie pentru ajutor, tămăduiri, binefaceri şi mijlociri!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu