Powered By Blogger

23 iulie 2013

Puterea rugăciunii colective



       O cunoştintă, I. - bună prietenă cu una din prietenele mele - a fost internată în stare gravă la spitalul Fundeni, fiind diagnosticată cu “tromboembolie pulmonară”, o boală foarte gravă, pacienţii astfel diagnosticaţi, având şanse foarte mici de supravieţuire.
În urma analizelor efectuate, medicii au comunicat familiei ei, că I. este în stare gravă, că nu are şanse, sănătatea ei este precară şi că ar trebui să se roage; DOAR DUMNEZEU O POATE SALVA!
     Toate prietenele, membrii familiei şi cunoştintele ei au început să alerge la biserici, mânăstiri şi să facă rugăciuni...au fost lăsate mai multe acatiste, la maslurile care se fac în biserici, vineri, pentru sănătate şi însănătoşire grabnică .
       După un timp, când prietena mea mi-a comunicat că I. a început să se simtă mai bine şi că medicii nu mai sunt atât de sceptici... am fost foarte impresionată şi i-am zis că ...Totul este de la Dumnezeu!  
iar în cazul ei “rugăciunea colectivă” a apropiaţilor, familiei şi a prietenelor a fost ascultată de Dumnezeu, pentru că fiecare a  făcut o rugăciune din inimă şi cu dragoste sinceră.

Da! Toţi medicii au recunoscut că este o minune ce s-a întîmplat cu această tânără.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu