Powered By Blogger

6 septembrie 2013

Puterea rugaciunii



“L-am căutat pe Dumnezeu în oamenii din satul meu, apoi în cărţi, în idei şi în simboluri. Dar acestea nu-mi dădeau nici pace, nici dragoste. Intr-o zi am descoperit în scrierile Sfinţilor Părinţi că este posibil să-L întâlneşti pe Dumnezeu cu adevărat în rugaciune. Atunci, cu multă răbdare, m-am aşezat pe treabă. Astfel, am înţeles, puţin câte puţin, că Dumnezeu este aproape, că mă iubeşte şi că, lăsându-mă umplut de iubirea Lui, inima mea se deschide celorlalţi. Am înteles că iubirea este comuniune cu Dumnezeu şi cu cel de lângă tine. Şi că, fără această comuniune, lumea nu este decât tristeţe, ruşine, dezolare, masacre. Numai dacă va voi să traiască în această iubire, lumea va cunoaşte viaţa veşnică.” (Parintele Dumitru Stăniloae)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu