Powered By Blogger

1 august 2014

Postul Adormirii Maicii Domnului



Noi, creştinii ortodocşi, am intrat în Postul Adormirii Maicii Domnului, care este foarte important pentru toti aceia care reuşesc să se cureţe la trup şi suflet, dând dovadă de staruinţă în rugăciune, dovadă de iubire a aproapelui, smerenie şi fapte de milostenie.
  


Să aducem o sperantă în suferinţă, 
                                            O mîngâiere în durere, 
                                                                              O bucurie în necaz, 
                                                                                                     Speranţă în deznădejde!

Rugăciuni către Preasfânta Născătoare de Dumnezeu:

Preasfanta Stapana mea de Dumnezeu Nascatoare, cu sfintele si preaputernicele tale rugaciuni izgoneste de la mine, smeritul si ticalosul robul Tau, deznadajduirea, uitarea, necunostinta, nepurtarea de grija si toate gandurile cele intinate, cele rele si hulitoare de la ticaloasa mea inima si de la intunecata mea minte. Si stinge vapaia poftelor mele, ca sarac sunt si ticalos. Si ma izbaveste de multe rele si aduceri-aminte si naravuri, si de toate faptele cele rele ma slobozeste. Ca binecuvantata esti de toate neamurile, preacinstitul tau nume se slaveste in vecii vecilor. Amin.

Imparateasa mea prea buna si nadejdea mea, Nascatoare de Dumnezeu, primitoarea saracilor si ajutatoarea strainilor, bucuria celor mahniti, acoperirea celor necajiti, vezi nevoia mea, vezi necazul meu; ajuta-ma ca pe un neputincios, hraneste-ma ca pe un strain. Necazul meu il stii; dezleaga-l precum vrei, ca n-am alt ajutor afara de tine, nici alta folositoare grabnica, nici alta mangaietoare buna afara de tine, Maica lui Dumnezeu, ca sa ma pazesti si sa ma acoperi in vecii vecilor. Amin.
 
   DĂ VOINŢĂ ŞI VEI LUA PUTERE!
                                                 CERCETEAZĂ ŞI VEI AFLA!
                                                                                       BATE ŞI ŢI SE VA DESCHIDE!





Să o rugăm pe Maica Domnului:

UŞA MILOSTIVIRII deschide-o nouă, binecuvântată Născătoare de Dumnezeu Fecioară,
ca să nu pierim cei ce nădăjduim întru Tine ci să ne mântuim prin Tine din nevoi, că tu eşti mântuirea neamului creştinesc.

Acest post să fie de ajutor pentru toţi  credincioşii ortodocşi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu