Powered By Blogger

24 iulie 2013

Numai prin credinţă - primim ajutor de la Dumnezeu!

De-a lungul vieţii, încercăm, fiecare dintre noi, să înmulţim “talanţii” primiţi la naştere prin educarea noastră continuă, prin alegerea profesiei potrivite şi descoperirea menirii noastre pe acest pământ.
M-am născut într-un loc binecuvântat de Dumnezeu, în localitatea Nămăiesti, lângă o Mânastire în care Maica Domnului poposeşte prin Icoana Făcătoare de Minuni zugravită de evanghelistul Luca. In stânca în care a fost descoperită această icoană s-a construit o  mânăstire.
În această veche aşezare duhovnicească din localitatea Nămăeşti, judeţul Argeş trăiesc îndeobşte 32-33 călugăriţe, suflete înzestrate cu  voci minunate şi care cu glasul lor îngeresc înalţă cântecele şi rugăciunile spre cer.
Pe internet găseşti mai multe informaţii despre acest loc binecuvântat. 
De când eram mică şi până în prezent am mers şi merg să mă rog la Icoana Maicii Domnului de la Mânăstirea Nămăeşti. O puternică energie îţi dă aripi şi puterea să te înalţi duhovniceşte, trezeşte inimile cândva pietrificate şi reîmprospătează sentimentele oamenilor pentru o viaţă plină de iubire, lumină, armonie şi speranţă. Rugăciunile credincioşilor sunt auzite de fiecare dată şi toate greutăţile şi problemele se rezolvă. Da! venind pe aceste meleaguri şi poposind la Icoana Făcătoare de Minuni a Maicii Domnului prinzi aripi şi simţi sfânta transformare: se trezeşte în tine dragostea de viaţă, pleci de aici cu sufletul smerit, împăcat şi curat. Tot aici descoperi atâtea lucruri minunate: răsăritul soarelui din vârful munţilor, foşnetul bătăii de aripi al unei păsări, florile multicolore care împodobesc casele îngrijite ale măicuţelor şi multe alte asemenea minunăţii. Aici şi acum, cu toţii nutrim sentimente de adevărată iubire, Icoana Maicii Domnului aducând în inimi bucheţele de curaj şi încredere în noi înşine, ne alină sau ne înlătură suferinţele sufletelor şi ale trupurilor noastre.... este răpus şarpele răutăţii şi al invidiei.      
Bunica,  când trăia (Dumnezeu să o odihnească în pace!), îmi povestea multe întâmplări minunate legate de Icoana Maicii Domnului de la Nămăeşti.
Am mers şi merg cu drag la această mânăstire!
“Dacă gândeşti că poţi sau că nu poţi, tot timpul vei avea dreptate” -Henry Ford
Am gândit că pot ajunge sus, am avut speranţă în viitor, dar numai cu credinţa în Dumnezeu, aşa cum părinţii m-au învăţat de mică.
Am absolvit liceul la Câmpulung-Muscel, am reuşit să intru la facultate în Bucureşti cu medie bună (deşi veneam din provincie şi nu făcusem meditaţii) şi după absolvirea facultăţii     m-am stabilit în Bucureşti (având, la absolvire, medie mare, am putut să rămân în Bucureşti cu repartiţie în cercetare) şi tot aici, după un timp,  m-am şi căsătorit.
Numai cu ajutor de la Bunul Dumnezeu, prin mijlocirea Maicii Domnului,  am putut să realizez totul. De multe ori îmi venea ajutor chiar atunci când părea imposibil.
Era destul de greu să te descurci, singură, în Bucureşti cu un salariu de inginer stagiar... de multe ori eram supărată şi cu mâhnire în suflet. Credinţa mă salva! Având credinţă, Dumnezeu mă veghea, mă ajuta şi mă salva din situaţii grele. 

Credinţa sporeşte şi ne întăreşte pentru luptă, ne salvează ori de câte ori suntem în încurcătură sau pericol şi ne oferă elanul necesar ascensiunii spirituale, ne face să prindem aripi.
Trebuie să avem mereu încredere! Sufletul se luminează, speranţa reînvie, trupul renaşte şi se întăreşte, lucrurile încep să se îndrepte. 
Aşa am reuşit, cu trecerea timpului, să primesc o garsonieră, să-mi fac buletin de Bucureşti ...şi să-l cunosc pe soţul meu.
Aduc cu acest prilej Slavă şi mulţumiri Bunului Dumnezeu, Domnului Iisus Hristos şi Duhului Sfânt -Prea Sfintei Treimi, pentru tot ajutorul primit de-a lungul anilor, Măicuţei Domnului şi tuturor Sfinţilor precum şi mulţumiri tuturor celor dragi (soţul, baieţilor mei, mama, tata, soacra, sora, cumnatul, cumnata...), apropiaţilor şi mai ales duşmanilor mei care m-au determinat să gândesc la lucruri şi fapte bune, când am căzut m-am ridicat apoi am mers tot înainte şi m-am mobilizat pentru îndeplinirea viselor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu